zaterdag 9 december 2017

Engelen te koop

Dit is blog van vrijdag. Net 1 minuut te laat geplaatst. Dus de datum klopt niet.

Mijn tante had een engel op haar schouder.
Dat schreef ze regelmatig in de berichtjes aan mij. We whats-app-te regelmatig en een van haar laatste dagen schreef ze weer over die grote engel op haar schouder.
Ik besloot een engel te maken in de hoop dat anderen dat dan misschien de komende weken ook zouden opsturen zodat zij in een kamer vol engelen zou liggen in het ziekenhuis.
Helaas heeft mijn mooie engel haar niet meer bereikt.
Nu vroegen ze of die engel op haar kist mocht liggen, en in haar huis zouden ze al haar kerst engeltjes overal vandaan halen en daarmee de kist versieren.
Mooi plan toch.
Inmiddels ben ik 20 engelen verder.
Morgen middag sta ik op een kerstmarkt in Breukelen, het dorp waar mijn tante woonde. Naast mijn kleine lederwaren verkoop ik ook deze engelen.
Geïnspireerd door mijn tante Rietje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten