zaterdag 2 september 2017

Reuzen waren het

Door de brandnetels liep ik naar een groep reuzen berenklauwen.
Brandnetels in mijn broekspijp, krakende takken: alles er voor over om zo'n gedroogde plant te plukken en in de hoge blauwe vaas te zetten.

Te plukken dacht ik (manlief stond op het fietspad naast de scooter van zoonlief te wachten tot ik dat gedaan had) , toen ik bij de reuzen klauwen gearriveerd was
zag ik slechts enorme stelen.
Reuzen waren het.
Wat ik ook niet bedacht had was dat ze ergens bij en onder stonden.
Daarvoor moet je de foto goed bekijken.
Ik voelde me zo klein, van 'plukken' was geen spraken. De meeste waren 3 meter hoog.... naar boven kijken was echt indrukwekkend.
Ik trapte me ferme kracht twee kleine ' reuze berenklauwen' om.
Omdat ie gedroogd had brak hij af.

Daarna achterop de scooter, met die enorme takken.
Helaas daar geen foto van.

Foto van vaas met inhoud komt nog.
Kijk goed naar de foto's!

5 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie met die andere reuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi. Ik denk aan kermis en aan Eiffeltorens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Vanuit die hoek zag ik ze nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. En wat een mooie plant hè. Jammer dat hij overal verwijderd wordt. Maar jij hebt er gelukkig nog eentje.

    BeantwoordenVerwijderen