donderdag 7 september 2017

Deurtje

We lopen soms een stuk de weg af hier in Foulzy.
Op weg naar de 10000 stappen per dag.
Zo groen is alles hier en zo stil.
Dit deurtje in een boom ontdekte ik vandaag . Ik was er al een aantal keer langs gelopen. Zo'n deurtje is natuurlijk niet zo hoog boven de grond maar een beetje verstopt.
En achter dat deurtje.
Ik zou zeggen kabouters.
Maar als ik aan mijn lievelings kinderboekje denken uit mijn vroege jeugd dat kan het ook een muizenhuis zijn.

Als ik die foto dan steeds opnieuw bekijk dan gaat het helemaal leven.
Dan vergeet ik even dat ik door de Franse Ardennen langs een gewone boom loop.
Nou ja. ..gewone..

1 opmerking:

  1. Och Het Muizenhuis... dat was ook mijn favoriete kinderboek. Het is gewoon wat jij er van maakt en leuk gevonden.
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen