maandag 26 juni 2017

Maandagse maandag

Maandag is de start van een nieuwe week. Dat blijft voor mij lastige dag.
Natuurlijk wil ik graag ook werken.
Maar dat kan niet 'zomaar'. Mijn lijf heeft burnout /overgang omgezet naar angststoornis die ik met een reïntegratie traject zou kunnen overwinnen.
Helaas heb je daar geen recht op als je geen baan hebt, geen inkomen en geen uitkering.
Ik behoord tot een doelgroep waar ik eerder nooit over nagedacht had.
Wat nu?

Net als mijn zoon Kaj heb ik nu ook Pitou in huis . Dat is fijn. Beide laten ze van alles slingeren. ....
Dat blijft opvoeden..

2 opmerkingen:

  1. Ach wat lastig toch allemaal. Ik hoop echt dat je je weg gaat vinden en weer het werk kan gaan doen dat je leuk vindt. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal jij tegen wonderlijke regels aanlopen. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen