dinsdag 20 juni 2017

Gossie mikkie

Natuurlijk klaag ik niet over de hitte.
Dat we al zo lang genieten van open tuindeur, alles wat groeit en bloeit in de tuin, een hond die denkt dat de deur altijd open staat (ze is werkelijk van slag als de tuindeur dicht is), buiten eten, mooie wolken en ijsjes is heerlijk.

Maar vandaag kwam ik niet op gang.
Gossie mikkie.
Maar ik klaag niet.
Want grijze regendagen. ...nee.
Dit buitenleven is heerlijk.
Dus morgen zoek ik mijn kladden, lurven, en de HUP factor.
Neem ik mijn stuur en werk ik weer iets van mijn lijstje af.







4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hm..opstaan niet echt fijn,vond mijn kladden toch en betrapte later een dief op heterdaar. TOen had ik al mijn lurven en kladden weer paraat.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk hondje. Van mij mag je er iedere dag over schrijven hoor als er maar foto's bij zijn. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja schatje hé? Net weer fel naar kind van 4 wat op bezoek was, zucht...dat vind ik zo genant. Nog veel te leren. Maar ik zal foto's blijven plaatsen. Je kunt me ook volgen op IG ( jonkerineke)

      Verwijderen